Fortsätter att gå bra för Sverige

Just pågår matchen i curling för damer mellan Sverig & Schweiz. Mycket spännande är det, gick inte så bra för Sverige till en början. Nu har det gått halvvägs & dom har fått ett bättre grepp om matchen nu.
Skönt..

Lyckades inte hålla mig vaken tills Adrian skulle göra sitt åk. Vaknade till efter & sen igen vid 6 tiden på soffan, tyvärr har jag inte lyckats få se det idag heller, mer än ett sammandrag. Han har gått vidare till finalen!
Och inte hur som helst, utan han gjorde det med att göra den första kvadrupeln (4st varv i luften) i historien för Sverige! HÄFTIGT är det!!
Som det ser ut nu så ligger han på 17:de plats efter sitt korta program.

Ikväll så är det Anjas tur att prmiera i detta OS. Hon gör det i damernas störtlopp.
Så ikväll hejar vi fram ANJA PÄRSON!!!




Senare ikväll är det också kval för damer & herrar i sprint. Så det finns mycket att titta på, tur för mig! ;)

Men nu måste jag koncentrera mig på matchen i curling. Vi hörs senare..



Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag har noll koll på Os. TV på våra rum har inte fungera så vi har bara haft en tv på hela bygget. Givetvis har de kolla på os S

2010-02-18 @ 22:17:57
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0