Madeleine tipsar!

Ni har säkert hört talas om Camilla Läckberg, kanske t.o.m har läst någon av dom?

Men måste tipsa om Isprinsessan!


Inte den bästa skärpan på bilden.. Men det syns vad det är.

Jag fastnade i den på en gång vilket är nummer 1 för mig. Nummer 2 att den ska vara lätt läst. 3 att den ska överraska. 4 att man vill bara ha mer.

Alla dom 4 saker har den. Utan att veta om det så råkade jag välja den första boken i serien av en tillfällighet. Från början trodde jag att det var en annan bok än vad det var. Sen vart det en överraskning när jag tog den ur bokhyllan något år senare efter inköpet & skulle läsa den. Då var det inte en romantiskroman utan en kriminalroman.
Vilket inte gör mig något alls!

Har ni inte läst den så är min rekommendation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0