Damkronorna vidare till semifinal! Och Kalla tar emot sitt OS GULD!

GRATTIS DAMKRONORNA!

Har sett på reprisen idag när jag inte kunde hålla mig vaken inatt! Men visste inte hur det gick för dom. Det var en mer spännande match än väntat & inte så ut klassat som alla trodde. Men det viktigaste var att dom skulle vinna & det gjorde dom! Dom vann mot Slovenien med 6-2. Det fanns stunder dom spelade riktigt bra & snygga avslut!

Har lånat detta klipp ifrån svt.se

Klicka på bilden så får du se klippet. Från mötet Sverige & Slovakien.


Charlotte Kalla tar emot sitt OS GULD!

Lånad i från svt.se

Klicka på bilden så får du se klippet.


Kommer en spännande kväll, just nu curling match mellan Sverige & Storbritannien. Snart revanch för AC Olofsson & Helena Johnsson i jaktstarten för damer 10 km skidskytte, senare 23.00, damerna i curling Sverige möter Danmark. 01.20 så ska Adrian den enda representanten ifrån Sverige i konståkning göra debut, kortprogrammet inatt.

Så det blir fullspäckat ikväll oxå, kul! Tycker jag i alla fall. Så då vet ni vad jag har för mig den närmaste tiden framöver ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0