Efter julhelgen, lite nervös...

Nu är det vardag igen.. Eller mellandagarna.

Jag har haft en mycket bra julhelg, med massa umgänge, skratt & kärlek! Var i går på annandagen som blivit en tradition att ses hos moster med mammas släkt. Där är det en gemensam middag, alla bidrar med sitt & sen brukar det bli någon lek.

Berättar mer om min jul sen, kanske bjuder på lite bilder också...
Nu sitter jag å väntar, kl 13 ska jag ha ett möte med hemtjänstens samordnare (tror jag att det heter?). Vi ska i alla fall prata om vad det jag behöver hjälp med, hur mycket etc... Så hoppas att det går bra & att det inte tar för lång tid innan hjälpen kommer.

Håll tummarna nu för mig!


Kommentarer
Postat av: sussi

Håller hårt!!!

2010-12-27 @ 14:03:37
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

Sussi: Tack vännen!!

2011-01-04 @ 19:47:20
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0