Vad skulle jag göra utan er??!!!

Vill tillägna detta inlägg till mina nära & kära!

Det finns många runtom mig som hjälper till & underlättar i min vardag. Det är inte lätt när man har ett handikapp & inte har ekonomiska möjligheter att tillgå. Man har ont & inte kan ta hand om hushållet vad det innebär & andra saker som ingår i vardagen.

Det är inte heller alltid lätt att ta emot hjälp eller att be om hjälp. Man vill ju göra själv & inte belasta någon annan. Men har insett att det funkar inte för mig. Vissa saker tar jag hjälp med för att någon annan inte blir dålig av det som jag.

Är glad att jag har mina vänner! Fina, goa, snälla, ödmjuka & fulla med kärlek som ni är. Vet ofta inte hur jag ska kunna tacka er för hjälpen jag får!? Jag vill ju ge tillbaka, men det är inte så lätt alla gånger. Men gör så gott jag kan!!!

Ibland kan det inte kännas tillräckligt ändå. Därför hoppas jag att när jag säger det till er, att ni förstår hur tacksam jag är för att ni finns! Vad skulle jag göra utan er??!!

Tack för att ni finns!

Massa kärlek till er ifrån mig ♥


Ni vet vilka ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0