Min favorit runda!

Kände att jag måste ut, ut å få luft, sol, energi!

Så tog hundarna med mig på en promenad, som blev ganska lång. På vägen hittade jag Tarzan... Luringen! Han satt på ungefär samma ställe som jag sett han tidigare när han varit borta & jag hämtat hem honom.. Han tittade på mig ett tag innan han svarade & kom emot oss.

                                         Sen följde han med oss





ja kanske halva rundan, tills vi kommit till ungefär där jag hittade honom fast på andra sidan dungen. Där var det några barn som badade som djuren vart intresserade av, han stannade & följde sen inte med. Trots mina försök att locka på honom.. Men han har kommit hem på eftermiddagen & är inne du igen!

                     Älskar att gå denna promenad, gör det så ofta jag kan!



Som jag sa igår så ville jag plocka hallon idag, vilket jag gjorde =0)
Tur det, för dom jag passerade igår på ett ställe efter vägen vart 6 dl!
Så nu blir det hallonpaj imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0