Det blir inte alltid som man tänkt sig...

...men roligt har jag haft!

Ska säga att jag har haft en av mina bättre dagar idag :D

Den började med att pappa ringde mig, som ville ha hjälp. Jag skulle fota & filma på ett jobb han skulle genomföra. Så åkte i väg, helt underbart väder, så det gjorde inget alls att få vara ute & njuta av det! En vän till mig var med också, vi tog lite fika tillsammans innan vi åkte hem igen.



Tänkte då att jag hade ganska gott om tid på mig... Eller inte! Mitt mål för dagen var att klippa gräset på baksidan som började bli långt & jag visste att det skulle bli regn imorgon igen... Så tog tjuren vid hornen, genomförde det! Så nöjd!!

Vilo paus på soffan... Mycket trött!

Men hann inte ligga där så länge innan jag fick packa i stress.. Vi skulle fira Fille ikväll, då hon fyllde 16 år igår. För att jag skulle kunna komma dit så fick jag göra mig klar bums! Bonusen blev att jag fick middag också :D

Tog då istället en dusch på gården & grillade hambugare där över elden... Sen kom släktingarna, det firades med hembakat, Lisas egna tårta & en prinsesstårta!



Väl hemma igen vart det ryggläge på soffan! Känner mig mycket trött nu. Vilket inte är så konstigt... Från att trott att jag skulle a en relativt lugn dag vart fullspäckad!

Men trevligt & roligt har jag haft, så ska inte klaga.


Kommentarer
Postat av: Renée

Har man haft roligt så är det lättare att att acceptera trötthet och värk, visst är det märkligt... Alla roliga dagar tas ju tacksamt emot eller hur! Ha det bäst!

2010-08-24 @ 13:38:34
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0