Det är få saker som är värt det & får än att glömma värken för stunden

Man glömmer allt, allt vad som heter värk, bekymmer när man sitter på hästen!

Det är en frihet känsla som man inte kan beskriva med ord!! Fick sällskap av Kocken, sen var ju såklart Bazze & Nellie med! Vi skrittade ut en sväng i skogen & på ängarna.... Mycket bättre väder kan man inte önska heller.

Förberedelserna..



Kocken var lite ringrostig så fick hjälpa till lite...



På G!





Stumpen försökte åka snålskjuts... Han är totalt orädd!!



Vi hade en mycket trevlig ridtur...
Alltid lika underbart att rida!

Efteråt vart det ryggläge på soffan i sadelkammaren! Då kommer allt, men det är de värt. För ont får jag av att städa också! Var kvar ett bra tag till innan jag fick skjuts hem, nu väl hemma känner jag tröttheten i kroppen. Men det är ändå en skön trötthet, man är påfylld med lite energi igen =0)
Nu blir det sängen, lite spikmatta innan jag somnar...

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0