Skämmer inte bort!

Lyckades göra lite på eftermiddagen idag i alla fall...

Har pysslat om hundarna med lite pälsvård... Tvättat kuddar & sängkläder. 
Var till affären med min granne & får sjukt ont i knäna nu av att gå! Har fått tillsägelse om att använda fotledsortoser, knäortoser bla för att jag "skämmer" inte bort lederna med dom! Tvärtom, dom lindrar smärtan & skonar lederna.

Imorgon är det kräftskiva här i området så vi har inhandlat det vi ska äta. Har varit sugen på kräftor nu ett tag så ser fram emot det! Är inte säker på att vädret blir det vi önskar. I så fall får vi lösa det då, för kräftor äter jag i vilket fall =0) 

Ska snart natta, för att orka med morgon dagen. Jag ska göra efterrätten till oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0