Skam den som ger sig!

Har haft en ganska bra dag...

Har haft svårt att komma i säng den senaste tiden, svårt att somna & följden med detta blir att det är lika jobbigt att ta sig upp. I morse mådde jag illa när jag skulle upp för att kissa hundarna... Ont i kroppen, inte den bästa starten på dagen.

Men envis som man är så tänkte jag inte låta det förstöra mig dag! Jag har gjort några samtal, bla till sjukhuset som har gett mig en ny OP tid.. Men när jag stått i kö ½ timme så säger hon att dom kan inte hjälpa mig där jag hamnat utan jag måste återkomma på måndag till "rätta" avd. Blir man less eller less!!....

Men ringde sen till min sömmerska, som för några år sen sydde upp en western klänning åt mig. Men har ofrivilligt gått ner några kilon sen dess, så nu sitter inte kjolen upp längre :S

Ska iväg nästa vecka & hoppades på att hon ska hinna hjälpa mig, vi får se...

På eftermiddagen så var jag uppe på benen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0