Nytt!

Har funderat länge nu fram & tillbaka...

Har sett att andra gör så & tycker att det verkar bra, så gör ett försök. När mina läsare lämnar kommentarer så har jag svarat på dom men inte på min blogg utan har de en egen blogg så har jag givit svaret där. Men då kan inte andra se mina svar & tycker att det är bättre om alla kan få möjligheten till det =0)

Så från & med nu så svarar jag på alla kommentarer på min egen blogg & det tillhörande inlägget som kommentaren skrivs i. Så har ni ställt en fråga så gå tillbaka till inlägget nästa gång ni är här, så ska ni kunna finna ett svar.

Försöker så gott jag kan & så fort jag har möjlighet att svara på era frågor. Tycker det är roligt & gör det gärna!

Sen finns det tillfällen som behöver lite mer utförligt svar än andra, många frågor tex. Så då har jag skrivit ett mail till den läsaren & det kommer jag fortsätta med.

Vet inte vad ni tycker om mitt försök?
Lämna gärna synpunkter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0