Mitt hantverk, har lärt mig att....

Pyssel har det blivit lite de senaste dagarna & har lovat er bilder...

Köpte idag som jag har tänkt i år men inte kommit till skott med en tamp. Kläckte en idé om att ha en tamp på 8 m. Vika den på mitten, splitsa en hake i varsin ände & kunna binda Bazze & Nellie i samma träd & slippa ha 2 linor. Idag har jag gjort det till verklighet.

Hon i butiken visade mig lite hur jag skulle börja splitsa, sen sa hon du klarar det. Fick med mig en beskrivning som jag fattade noll av! Men klarade det i alla fall med dom tipsen jag fick av henne =0)

Är så stolt & glad över att jag klarade det!

Har dock inte fäst dom än med hampa snöre.. Hade inget hemma...

Sen har jag gjort en ny modell på mina örhängen...

Så här blev dom mina mini drömfångare...

Lag linjalen där för att ni ska kunna få en uppfattning hur stora dom är...

Skillnaden är att dessa har en grön sten i nätet.


Köpte glaspärlor i Vikingabyn, gjorde ett armband av några..
Sen är de vita benpärlor emellan.


Sen blev det några till av andra pärlor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0