Lite mindre ont i magen & har rett ut en del saker med målaren...

Så var det söndag...
Men för mig känns det som måndag? Inte för att det är så stor skillnad...

Hade haft ont i magen tills igår & vågade inte lyfta telefonen för att kolla mitt konto! Tog mig modet & gjorde det & jag har fått mina pengar så jag kan betala min räkningar i alla fall =0)

Så en mindre sak att bekymra sig för 1 månad framåt..
Det vart lite pyssel igår i alla fall & resten av dagen så kämpade jag emot min värk & migrän! Avslutade lördagen med filmen bröllopsfotografen! Har länge velat se den men inte fått möjligheten.. Men nu har jag sett den & som förväntat så tyckte jag den var mycket bra!! 

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, värken ligger & lurar. Vaknade med ont i ryggen =0( Har plockat undan på framsidan så målaren kan göra sitt jobb där. Utan att mina blommor & lyktor byter färg! För kan ni tänka er att min hyresvärd ringde mig igår & talade om att han skulle komma idag. Inte en dag för tidigt!! Talade då om också att de redan varit här & målat när det ös regnade ute! Då svarade hon lite osäkert att; ja men då målade dom säkert på ställen att det inte gjorde någonting..?

Pratade lite med målaren idag, det visar sig då att han fått en hel annan info. Till honom har hyresvärdens make sagt att nu är alla (3) hyresgäster informerade så det är frittfram. Vilket vi inte har fått! Så han måste ha trott att vi är dumma i huvudet som inte har tagit undan sakerna..

För det är ingen som hade tagit undan sina möbler, krukor, lyktor etc...
Men nu vet han hur läget varit & behöver inte dumförklara oss! Han har dessutom fått order att bara stryka på färgen 1 gång! & inte 2 som är normalt!! Säger ju det att vi har en SNÅL hyresvärd!! Men som sagt så är det inte min huvudvärk!

Snart kan man inte gå ut utan att hundarna fastnar i färgen! För det är ny målat på baksidan & nu låter det som om han är på framsidan... Ja ja det blir nog bra det här... Speciellt när jag är beroende av att gå ut både på fram & baksida...

Får säga till hundarna att idag får dom göra sina behov på toaletten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0