Kräftskiva med grannarna

"Kocken", en vän kom på besök igår till gården, så hann med en fika där innan det var dax att förbereda sig inför kvällen.. Men då fick jag umgås, hundarna fick komma ut =0)

Hann bara komma hem så började det regna.
Men det vart kräftskiva igår trots att himlen öppnades sig & det kom en sådan smäll rakt här ovanför så jag trodde taket skulle lätta!!!!

Vi gav inte upp, väntade ut ovädret & dukade fram när det hade lättat. Vi fick en mycket trevlig kväll tillsammans vi som kom. Varmt & skönt var det också =0)
Goda kräftor, dom första för i år...

Tydligen var det bara jag som sorterade upp kräftorna på tallriken...
Ordning & reda ;0)



Jag bjöd på ananaspaj till efterrätt & den gjorde succé =0)

Tack alla för en trevlig kvälltillsammans!

När jag sen kom in vid 23 tiden var jag helt slut! Somande ganska omgående på soffan... Vaknade sen igen vid 2 tiden, trött! Men kunde i alla fall inte sen somna om i sängen... Där låg jag, vred mig i 2-3 timmar! Somande så småningom sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0