Hmm, sjuk??...

Vet inte om jag håller på att bli sjuk?..

Känner inte mig fit for fight! Men är inte sängliggande heller.. Har inte varit sjuk sjuk på länge! Vet inte ens när jag var det sist?.. Men det skulle ju vara så passligt nu! Fast det är det väl aldrig!

Men har tagit det ganska lugnt i dag... Klippte mig :P
Det börjar bli lite knepigt nu att göra det själv när det är så långt... Så får se om jag ber om hjälp nästa gång..?

Sen tog jag en kvällsrunda med hundarna, kände att jag behövde frisk luft & göra någonting... Men nu är jag slut & tänker lägga mig. För imorgon är det många saker som står på schemat & ska upp i hyfsad tid.

Så säger god natt nu!


Kommentarer
Postat av: litentanta

Nu ska jag läsa ikapp mig, jag är som sagt var urusel på att hålla adresser i skallen, Bloglovín kanske? ;-)



Eftersom att tatuering är en gåva från dottern så ska jag försöka hålla den så liten som det bara går, vill inte att den ska kosta så mycket ju och ja, du vet ju hur ekonomin är när man hänger o dinglar såhär :-(



Sjuksjuk blir jag varje månad, fast så där minikort, när det är mensdags brukar febern komma o suck o stön, sen när jag kommer ihåg varför så lättar det ganska fort igen =)



Ta hand om dig och kramen tillbaka!

2010-08-11 @ 00:36:51
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0