Hemma igen efter en tuff men rolig helg...

Nu är det alldeles tyst runt mig!

Felicia & Frida har precis åkt hem efter ha bott här under tiden jag varit borta. Felicia var hus & hundvakt. Hundarna ligger utslagna på golvet & Jane upp&ner på puffen.. Är helt slut i kroppen efter helgen. Men har haft så roligt, umgåtts med vänner, träffat nya vänner, hört bra musik, suttit runt lägerelden & lyssnat till killarna som spelat för oss. Vad mer kan man begära!?

Nu ska jag snart lägga mig, för att imorgon är det en lång dag! Jag ska till Uppsala för att träffa min nya sjukgymnast & träffa en arbetsterapeut. Ska bli intressant! Så det ser jag fram emot. Men vet att jag kommer få det tufft att kunna komma upp efter denna helg. Så tänkte att det är bäst att knyta sig lite i tid ikväll.

Bilder ifrån helgen kommer, hoppas att jag har orken till det i morgon.

Hoppas ni också har haft en bra helg?!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0