Efter 13 dagar

är min bebis (Tarzan) hemma igen!!! =0)

Lika jobbigt varje gång han försvinner!!! Man vänjer sig aldrig.. Men det är som dom som har barn brukar säga. Han är välbehållen i alla fall. Några tovor i pälsen som jag får ta hand om i morgon. Men han var lika glad att vara hemma som vi andra, alla hälsade honom välkommen med massa kärlek. Nu ligger han vid mina fötter & sover.. Snart ligger han brevid mig i sängen på en egen huvudkudde...

Nu kan man vara lugn, har alla hemma inne!


Kommentarer
Postat av: litentanta

Dessa katter va? =) Jag snyltar ju gärna på kissemissar som är ute på sina utflykter men förstår att det inte är så kul att sakna också. Fast det är ju inte så mycket att göra, vill de så gör de, inte några "enkla" hundar som vill vara hemma utan världen är så lockande där utanför =)

2010-08-26 @ 09:54:46
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0