Årliga middagen tillsammans...

Hann med en middag igår också med familjen, morbror & kusiner hemma hos mamma =0)

Det är våran årliga middag tillsammans med min morbor & hans barn. Vi äter, leker burken & pratar i massor! ;0)
Vi ha mycket roligt tillsammans, i år var det roligare för mig också när jag kunde vara med på burken. Vilket jag inte kunde förra året då jag var sämre.. Som alltid är en upplevelse, någon fuskar, man skyller på varnadra & vissa byter aldrig sitt gömställe.

Men kul har vi!

När jag skulle hem därifrån var värsta ovädret på väg!! Min bror släppte av mig hos Jennifer där hundarna var. Det är inte så långt om man genar genom skogen hem. Men jag kan säga att den vägen har aldrig känts mörkare, längre & obehagligare än igår!!! Det åskade & blixtrade över mig! Totalt kolsvart så jag såg inte mycket när jag gick genom skogen, liv rädd!!! När jag kom ut därifrån så SPRANG jag! När jag väl var hemma så släppte jag in Tarzan, men jag & hundarna gick över till Laila & vi satte oss i bilen.

Det var mycket länge sen, vet inte ens om jag minns ett sådant oväder?! Men vi var trygga i bilen.. Det var väl ca 1½ tim, sen kunde jag gå in å lägga mig i sängen.. Då var det helt kolsvart på hela området sen en tid tillbaka då strömmen gick. Var mycket glad över mina solcellslampor som jag är ensam om att ha. Dom ledde mig hem ;0)


Kommentarer
Postat av: En Vän

De var ju bra att du har solcellslampor så du hittar hem...;)

2010-08-09 @ 23:40:34
Postat av: litentanta

Jag säger att jag älskar åska, och det gör jag ju till en viss gräns, men några omgångar som gått alldeles för nära huset har numer gjort mig riktigt åskrädd (skvallra inte bara för jag säger fortfarande att åska är det bästa som finns, bara det att jag nästan gömmer mig under sängen numer hehe!)



Kram!

2010-08-11 @ 00:39:36
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0