Vet inte om jag ska

skratta eller gråta?...

Nu på eftermiddagen kom jag på att jag har glömt läkartiden i morse på medicin mottagningen. SKIT! Jaha, det är som det är.. Lämnade blod förra veckan till jag skulle på detta besök, men det föll bort ur minnet. Hade inte en tanke på det idag eller igår. Hade skrivit upp det i almanackan på väggen & den lilla, men inte kollat i någon av dom. Brukar även normalt lägga in en påminnelse i telefonen som larmar. Men inte denna gången..

Sen när jag är ute på trappen hör jag att något åker i golvet & går sönder..
För några månader hade Jane sönder en lampa som var limmad sen Tarzan´s framfart. Hittade en ny, som jag var SÅ nöjd med! Den finns numera inte :(
Den åkte nämligen i golvet & gick i tusen bitar!!!

Så nu har jag ingen lampa, där jag köpt den finns den inte längre samma som fallet med den förra lampan!

Vad ska man säga, det kostar att ligga på topp...
Tråkiga pengar, sådana som jag behöver till annat & inte lägga på ett uteblivet läkarbesök. Vet inte ens om det har hänt mig tidigare? Kanske en gång? Men det brukar vara saker jag inte glömmer normalt!

Jaja, nu sitter jag å väntar på att farmor ska dyka upp..




Kommentarer
Postat av: EDSmamman

Det där med inbokade tider är ngt som verkligen stressar mig, jag vet inte hur man ska göra för att få en bra rutin på sånt, så man inte glömmer..



Måste fråga en sak, vet inte om du läste mitt inlägg om edskliniken i uppsala. Min läkare fick svar från mitt sjukhus, dom hade varit i kontakt med Anders som sa att EDS kliniken ska läggas ner så jag hinner inte komma dit innan dess. !! Så det blev ingen remiss dit... är inte det helt sjukt! Däremot pratas det tydligen om att dom försöker arbeta fram nåt slags edsteam här uppe i umeå, men det kan ju ta år och dar...



Typiskt att huvudvärken skulle komma tillbaka igen och att du skulle få feber. Har Tarzan kommit hem ännu?



Här spöregnar det just nu i skrivande stund... märkligt väder vi fått va! vi har ju massor med snö kvar, ända upp till fönsterbläcket... och ändå spöregnar det? jaja....



Sov gott vännen! och glad påsk :-)

2010-04-01 @ 23:08:23
URL: http://Http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0