Onsdagskvällar gillar jag

då är det många program jag vill se, men jag får välja då flera går samtidigt.

Dom jag väljer är; Halv åtta hos mig, Drömmen om Italien, Fuskbyggarna & Sandhamn.
Det jag väljer bort är; Arga snickaren, Grey's anatomy & Efterlyst. Men ibland händer det att jag lyckas se någon repris.. ;)

Vad tittar du på?

Tycker att det är sjukt att det finns sådana fuskare som dom visar i programmet fuskbyggarna!!! Det är sjukt vad dom ställer till det för alla stackars familjer. Sätter dom i skiten! Familjerna tror att dom gjort allt rätt, tills dom märker för sent att saker inte står rätt till. Sen står dom med hus som är farliga att bo i & som orsakar sjukdomar!

Sen när Ekdal konfronterar den som äger firman som gjorde det & har byggt huset så har dom inte gjort några fel.
Dom ansvarar inte för bygget.
Dom fick inte rätta till felen.
Kunderna har strulat etc etc etc.....

I själva verket är det inte en siffra rätt på bygget som dom har gjort, mycket allvarliga fel.

Tycker det är hemskt & mycket synd om dom människorna!

Har du sett det?
Vad tycker du i så fall om det?



Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Jag följer "Inspector Lynley" på Kanal 8. Den går mellan 21-22. Sen är andra delen på torsdagen. Vill man kjan man se båda delarna ihop på lördagar 20-22. Men då krockar det med Millennuium...



Fuskbyggarna är fantastiskt. Vilka idioter det finns! Om man vet att man inte kan göra en sak, varför anstränger man sig då och gör saken fel?! De där fuskarna är inte riktigt navlade!

2010-04-15 @ 15:50:13
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0