Blir inte alltid som man har tänkt sig.

Dagen blev inte som jag hade hoppats på..

Men kan inte göra något åt saken, man får gilla läget & göra det bästa utav det. Ingen idé att stressa upp sig över det även om man helst av allt skulle vilja må bra.
Läste en stund igår innan jag lag mig på spikmattan, lyckades somna på den, vaknade en timme senare av att jag hade mycket ont & var öm i hela ryggen!
När jag vakande på morgonen var den berömda huvudvärken tillbaka, har även feber. Så nu blir det en till dag på soffan.

Hade hoppats på att få plantera min grupp med påskliljor & campanula (dom som ser ut som små blåklockor) ute. Får se om jag orkar det senare mot kvällen.. Vill ha bort ljungen nu & få lite vår även där.

Man måste väl kunna spara ljungen tills nästa år? Är det någon som har koll på det? Tänkte så man slipper kasta den när den lever fortfarande. Känns lite onödigt. 

Nej nu måste jag lägga mig ner en stund igen.
Hör av mig senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0