Tarzan är hemma!!!

Nu efter 1 vecka & 4 dagar...


Bilden är gammal, men nyare än datumet på bilden...

Har saknat honom i massor! Ropat flera gånger varje dag, men inte förns idag när jag var på väg hem ifrån Laila så väntade han på mig..

Mycket glad att se honom igen! 
Han kommer till mig & vill bli klappad & spinner då. Men så fort någon annan kommer i närheten så morrar han! Så helt klart att han vill vara ifred ifrån dom andra djuren i familjen.

Han ser fin ut, lite tovor & något kilo lättare. Han var mycket hungrig när han kom in, mat det var det första han tittade efter. Så verkar inte som om han har ätit sig mätt någon annanstans. Han luktar skog, så han har väl hållit till i dom trakterna...

Nu ligger han här vid mig i soffan, verkar vara nöjd eftersom han spinner...

Så känns tryggt att veta att han ligger brevid mig i sängen i natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0