Tårta, gemenskap, vår & sömnlöshet!

Klockan har nu passerat 04.02!

Kan inte sova! Jobbigt värre är det.. Man vill sova men det går inte :(

Har haft en trevlig dag, hade svårt att komma igång. Men skulle iväg så var tvungen att få igång kroppen. Tog hjälp av en varm dusch! Då brukar den börja fungera bättre...

Tidig eftermiddag skulle vi fira min bror Erik i efterskott. Han fyllde 22 år förra fredagen, men det passade inte då så det vart nu istället. Hans sambo & han hade bakat mycket goda tårtor! Träffade större delen av familjen, vi hade trevligt som vanligt, mycket skratt & prat. Prata har vi nog ingen svårt med i släkten ;)

Jag vart proppmätt!
Tack så mycket för goda fikat & sällskapet!

När jag kom hem kände jag för att stanna ute. Behövde friskluft!
Min faster var hundvakt medans jag var på kalas, men när jag kom hem så var Ruedee & hon på promenad med dom. Så började pyssla med rabatterna. Rensade bort allt det döda. Så det nya som kommer nu syns.

När jag höll på där med Jane & Tarzan som sällskap så kom Bazze & Nellie hem. Dom var glada & jag var glad att se dom igen!

När jag sen kom in så var jag alldeles skakis i händerna!
Vet inte om dom tyckte att det var för mycket?? Mina rabatter är inte så stora, men ofta behövs det inte så mycket.. :(
Så kunde inte greppa något & hade svårt att styra dom. Så inget att göra mer än att sätta på min handledsortoser.
Nu känns det något bättre i dom, men det är svårt att skriva... Så får försöka hålla fingrarna i styr!

N u ska jag vila lite, hoppas på lite sömn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0