Så fint med blommor & färg!

Har efter mycket om & men blivit av med in huvudvärk..

Som Kirsti (medverkade i idol juryn tidigare) brukar säga, "halleluja moment!" Känner som en ny människa.

Har därför kunnat plantera mina blommor på trappen. Blev så färgglatt & fint!  Nu är det vår där med. Så nu kan jag bara njuta av helgen...

Påskliljor är vår & hopp om liv!


Den är så söt campanulan! Blommar sen hela sommaren, är oxå flerårig.


Ska smörja in nacken, skuldran & axeln nu med voltaren gel en gång till & göra det 2-3 ggr/dag ett tag så hoppas jag på att denna spänning släpper som ställer till det för mig!

Elin & Jouline har varit ute med mina hundar på en långpromenad, så snälla! TACK ♥

Nu blir det sängen så man orkar umgås under helgen & äta massor...


Kommentarer
Postat av: Renée

Du har fått en award av mig, kolla in på min blogg!

2010-04-02 @ 20:30:05
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0