Premiär grillningen 2010!

Avslutade min lördags kväll hos faster & min kusin tillsammans med Ruedee & hennes barn.

Vi grillade tillsammans, mycket härligt att känna doften ifrån kolgrillen = doften av sommar. Det var inte speciellt varmt under dagen igår, men när köttet skulle grillas så kunde vi stå ute utan att frysa med ett glas vin & umgås. Mycket länge sen jag drack just alkohol. Som jag sagt tidigare så väljer jag bort det mot värktabletter. Men igår unnade jag mig lite vin till maten & en baylis till efterrätt.





Visst ser det gott ut ;)



Kunde inte låta bli när det var jag som skulle hälla upp att retas med Ruedee..
Det var en yt spänning på baylisen ;P



Dom är ju sååå söta!



Här ligger dom på hög & myser.


En trevlig kväll & med god mat. När klockan var 22 så fick jag kasta in handduken. Helt slut & ont. Men inte så konstigt, med tanke på allt jag gjort under helgen. Har väl levt mer som en "normal" person.. Det blir så ibland, man kan inte alltid anpassa allt efter mina behov, då får man avstå saker i så fall. Men har inget bokat i veckan så vet att jag kan återhämta mig då. Man vill ju kunna vara med & ha roligt oxå som alla andra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0