Nu trotsar jag värk & det dåliga vädret!

Har börjat denna dagen på soffan..

För att jag är mycket trött efter gårdagen & har ont. Men det finns inte ett skit att se på tv! Så är less på detta nu. Sen har det hänt så mycket den här veckan, jag är trött efter den & behöver hämta energi ifrån någonstans. Så nu har jag pratat med Laila, vi ska ta med en termos med o´boy  & klä oss varmt för att åka med hundarna ner till vattnet & titta på havet, se om isen har börjat ge sig av...

I naturen & med djuren är ett ställe som jag får energi utav. Samla mina tankar & bara njuta!

Bilder kommer sen ;)




Kommentarer
Postat av: litentanta

Hej :-)



Vi har faktiskt haft solsken idag, var länge

sen sist och jag satt tom ute ett tag med en

bok, tankade lite god energi kan man säga!



Hoppas dagen blev bra för er alla

och kramen bakas uppifrån lappland!

2010-04-10 @ 23:14:09
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0