Någon gång ska vara den första..

Ovädret som dom lovat kom igår kväll vid 22 tiden, då vräkte regnet ner! Men det hade slutat innan morgonen kom & det var strålande sol när jag vaknade i morse.

Gick över till faster för att hämta korsetten som blev kvar där igår & drack en kopp kaffe på trappen i solen innan jag gick hem. Men lämnade kvar hundarna som Ruedee lånade för att gå en lång promenad med medans jag var på årsmöte med våran förening.

Har bott här sen 2005 så tyckte att det var dax att medverka på ett. Det har kommit något emellan de andra åren eller så har jag inte varit bra. Det var mycket trivsamt & ett bra möte. Vi fick mycket utrett, jag hade ett par synpunkter så tyckte att det var ett bra tillfälle att ta upp dom på för att kunna se om andra tyckte som jag.. Sen får man träffa grannar som man kanske inte har så mycket kontakt med annars. Sen är det intressant att höra vad som diskuteras vad det gäller mitt område där jag bor & kunna vara med & påverka.

Nu känns det som om jag har tömt mig på all kraft & energi som jag hade! Så nu tänker jag ligga på soffan resten som är kvar av denna söndag.

Det är inget vidare väder ute heller, nyss så vräkte det hagel ner utanför! Så känns inte jobbigt att ligga på soffan nu efter denna vecka.

Vad har ni gjort för kul i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0