Mycket sömn, men fått lite nytta gjort..

Tog mig upp som vanligt idag, men somande om igen på soffan.

Kunde helt enkelt inte hålla ögonen öppna. Var helt slut! Så sov från & till fram till klockan 15.30 då det ringde på dörren.

Då var det min faster, kusin & en kompis till dom, som ville låna hundarna till en promenad. Kunde inte passa bättre! Så dom fick en långpromenad...

Jag kunde då vakna till liv med hjälp av en kopp kaffe & melon till. Men har inte orkat mer än att dra av golven med dammsugaren idag & göra rent kattlådan. Lyckades oxå ringa ett samtal innan telefontiden var ute till kirurgmottagningen. För att få tala med läkaren som skickat remisser för en OP. Det är papper & samtal mellan läkare & sjukhus som går om varandra. Så nu ska han ringa upp mig..

Men är mycket nöjd ändå med det jag lyckats prestera under min dag. Nu känner jag värken börjar bli värre & huvudvärken smyger sig på.

Så tänkte ta mig till sängen, ligga en stund på spikmattan & läsa dom 10 sidor som är kvar i boken. För imorgon väntar ett läkarbesök. Så måste ställa klockan för att komma upp i tid. Så då vill jag klara att komma upp ur sängen & kunna ta mig iväg...

Hör av mig efter jag kommit hem & talar om hur det gått.. Men det är till husläkaren jag ska & inget allvarligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0