Man vet aldrig vad som kan dyka upp längs vägen....

Igår var en speciell dag på flera sätt..

Det började med att jag skulle åka å handla, men kunde inte göra det då inte pengarna hade kommit som dom skulle, utan dom skulle inte göra förns idag. Men var tvungen att åka ändå, då ett papper skulle in till AF & FK. Så det vart en tripp in till staden.

När vi åkte hemåt så åkte vi förbi veterinären för att se om hon var på kliniken. När hon inte var det så vände vi hemåt, Laila trodde då att det var Tarzan som sprang över vägen. Men inte den här gången :(
Vi hann mer eller mindre bara hem, få lite lunch/middag i oss så ringde veterinären mig & sa att det gick bra att komma mellan 18-19. Så sagt & gjort så satt vi i bilen igen. Ca km hemifrån så springer en katt över vägen, men denna gången var det Tarzan!! :)

Så in med honom i bilen & fortsatte mot vet. Medans ha klättrade runt i bilen & jamade, så var Bazze cool lugn där han satt i baksätet. Framme vid veterinären så var det fullt sjå att behålla Tarzan kvar i bilen.

Ja så full pott åkte vi hem därifrån med, mat till hundarna, katterna & en Tarzan med mig :)
31 st fästingar plockade jag på honom igår!!! Helt galet mycket! Men det sitter säkert några till som jag inte har upptäckt.. Så nu blir det frontline på honom, den saken är klar.

Så nu är vi samlade igen hela familjen. Ingett gör mig lyckligare än dom ♥


Kommentarer
Postat av: Renée

Fy fasen vad fästingar! Jag hatar dom alltså! Dom är till ingen nytta alls överhuvudtaget... Skönt att kissen har kommit hem... Varför rymmer dom och har sig när dom kan vara hemma och få både mat och tak över huvudet? Märkligt det där... Hoppas du mår bättre och sköt om dig vännen min!

2010-04-28 @ 14:08:13
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0