Första äventyret ute!

För Jane...

Jag & hundarna var ute på baksidan & städa upp lite av det som kommit upp under snön. Då får jag se efter en stund att Jane sitter på bordet ute. Första intuitionen var att jag skulle fösa in henne. Men eftersom jag var ute så tänkte jag att hon kunde få vara det en liten stund & nosa lite.





Hon jamade precis som att kolla om jag visste vart hon var. Hon gick över på grannens tomt, men var inte mer än några meter hemifrån. Sen gjorde hon Tarzan brukar göra, hoppade upp på fönsterbläcket. Där lyfte jag ner henne ifrån & tog med henne in.


Kommentarer
Postat av: Renée

Vad stor hon har blivit! Kul att hon fick komma ut och kolla läget lite. Ha det bäst och hoppas ni får en massa sol i veckan!!! Kramis!

2010-04-06 @ 20:21:20
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0