En dag på soffan...

har det varit idag.

Det känns som om jag skulle ha blivit överkörd!
Har ont i varenda muskel, är så öm i kroppen & har feber.. Det strålar upp i huvudet & ut i käkarna. Musklerna är spända som en fiolsträng. Så nu när värken börjar ta över & huvudvärken börjar bli för påtaglig tänkte jag lägga mig i sängen i stället & hoppas på en bättre dag imorgon när jag vaknar..

Hundarna har varit trötta idag också efter gårdagen.. Så dom har sovit med mig också större delen av dagen.

Hoppas ni har haft en lika bra påskhelg som jag!?


Kommentarer
Postat av: Renée

Jag har inte gjort ett skit och därför mår jag bättre än du ;-). Din stackare, det var "tacken" för att du hade roligt... Fy fan säger jag...

Hoppas det lugnar sig, skickar kramar i massor!

2010-04-05 @ 11:35:53
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0