Inne igen efter en promenad

Tog mig ut på en promenad idag. Har precis kommit in ifrån den. Det vara svettigt att gå, vilket jag inte hade räknat med, tillochmed så att hundarna tyckte det! Gick ut med vattnet, såå vackert det är! Man är bortskämd med det, man blir loxom hemmablind. När man är uppväxt här så tar man det för givet. Det finns inte mycket annat som är så rogivande som havet. Man tittar ut mot det & det finns ingen ände på det. Sen hör man båtarana på håll...

Dom var mycket glada & när dom är det så är jag oxå det =0) Dom gick jättefint i koppel, man blir så gald! Sen efter vi hade gått rundan så fick dom som belöning att springa lösa i parken. Så då lekte jag med Nellie medans Bazze sprang runt & markerade sitt revir.. Typiskt karlar ;0)

Så nu ligger dom & sover så sött, jag ska oxå lägga mig ner en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0