Ny krage & nya inlägg

Kunde såklart inte somna igår! Lag mig i sängen vid 1 tiden på natten, men somnade inte förns vid 4 tiden på morgonen.

Man blir så stessad när man måste upp dagen efter! För jag vet ju hur svårt jag har det i vanliga fall att ta mig upp ur sängen & saken gör det ju inte lättare när man inte har fått sova något!

Tog mig upp vid 10 tiden i alla fall, flyttade mig till soffan för att vakna till liv. Sen var jag tvungen att klä mig för att komma iväg till OT- Center. Där hade jag tid kl 12.00. Det går fort som tur är. Hämtade ut mina nya inlägg & min krage. Så nu har jag som jag kan byta med, mycket bra =0)

Inläggen passade som i hansken, dessa är tunnadre än de andra så de ska passa i dom nättare skorna.



Kragen är förstärkt med plast inuti, så det gör att den är stadigare. Den sitter rmycket bra!



När jag sen skulle köra hem spå började jag må illa, så trodde inte jag skulle klara färden hem! Men tog mig
hemnätt & jämt. Sen deckade jag på soffan igen. Där har jag legat nu & sovit även större delen av dag. Men min kropp behöver det för att bli frisk igen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vila vila vila...Annars blir du ju inge bättre min Princss....m.v.h...du vet vem...

2009-09-09 @ 00:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0