Sommarvärme den 1 sep...

Sommarvärme idag =0)

Mycket skönt ute! Har varit ute med hundarna på promenad nu. Så skönt att det fortfarande sommarvärme ute. Nu idag är det 1:a september, kan inte fatta att det har gått så fort?! Men det stämmer ju, man måste ta vara på tiden man har & göra det bästa utav den.

Förra året låg jag på stranden i september, så det verkar som att sommaren förskjuts.. Vilket jag inte har något emot, för vintern som kommer senare är så lååång! Så jag klagar absolut inte! Min kropp är bättre oxå när det är varmare ute...

Har vilat på förmiddagen, sovit från & till. Känner av nu att det inte blev så många timmars sömn i helgen... Kostar att ligga på topp :P

Ska iväg nu en sväng, men återkommer senare.

Kramis så länge...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0