Ny om 3 dagar eller 1 v & 3 dagar?!

Nu har jag ringt hyresvärden om min tvättmaskin. Så nu på ons eller nästa onsdag får jag en ny. Hoppas på denna ons, för har inte mycket rent :S

Men alltid när man ringer om något liknande så frågar hon alltid om man har kollat ditten & datten. För att det kan ju vara så att man har fel. Det känns som om hon inte litar på en bara för att man är ung. Tråkigt!! Om jag säger att den gick i 6 timmar & att den nu inte startar, Så är det ju något fel. Precis som om jag inte har kollat & försökt...! Sen är den nog ifrån detta byggdes i början på 90- talet. SÅ det är dax att byta ut. Men fick kolla upp alla nummer så skulle hon kolla hur gammal den var, efter en stund ringde hon upp & sa att jag får en ny. Vilket jag tolkar som att det inte var ny..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0