Nu är det bekräftat...

Jaha nu är det klart, jag har urinvägsinfektion igen!!

Nu tog dom i denna gång så ska äta pencilin i 10 dagar 3 tab om dagen. Dom är oroliga att jag ska få njurbäckeninfektion, så jag måste hålla koll nu.

Det har jag haft en gång, vilket jag inte önskar min värta fiende. Det var fruktansvärt!! Jag vart akut inlagd, låg på sjukhus i 3 dygn, gick ner massor i vikt & vart sjukskriven en månad. Jag kunde inte gå för all smärta!!

Så det räcker med den gången för mig. Så hoppas att det inte blir mer nu. Dom tog odling denna gång oxå, så jag får veta om det är någonting om ca 1 vecka.


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Bra att du fick en ordentlig kur! De där korta kurerna har en förmåga att inte fungera på oss. Tydligen behöver man mer antibiotika när man har EDS....

2009-10-01 @ 16:10:32
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0