Lite energi tillbaka för en stund...

Känner idag att jag har fått nytta gjord :) Vaknade utan migän så det var väldigt skönt, fick sova 12 timmar... Var bara upp & öppnade åt hundarna så dom kunde gå in & ut som dom ville...

Sen när jag varit uppe en stund kännde jag att jag hade lite energi så tänkte det är bäst att ta vara på den då när man väl har någon.. Så gjorde lite små saker & vilade mellan...

Först tog jag & skurade av golvet i vardagsrummet & hallen, där det var mest skitigt. Sen höll det på att damma igen i vardagsrummet så dammade av det.

På eftermiddagen fick jag ett nytt ryck & tog tag i groparna Nellie har gjort på baksidan... Jorden räckte inte till alla men till dom värsta. Så nu har jag i alla fall börjat. Har sått gräs där oxå nu så hoppas på att det får växa upp innan hon går lös på det igen. Så nu står det stolar på gräsmattan för att dom inte ska springa där över... Så håll tummarna nu!

Sen tog jag mig en promenad med hundarna i naturen, skönt att komma ut! Dom går så fint jämt med mig nu :) Vi går alla tre i en jämn takt. Vilket underlättar...

Ja just det fick lite utav disken avklarad :) Tänkte inte att det skulle bli ett berg igen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0