Lär bli en lång dag....

Är något bättre idag efter lite sömn...

Nu sitter jag & försöker ladda inför denna dag som jag ska tillbringa i stallet. Vi ska röja ut ALLT som finns inuti. Det är ett stall som de får plats 23 hästar. Så det lite att ta i!! Det är alla prylar som tillbehör till hästarna, täcken & allt innnehåll i boxarna etc...

Vi ska efter det spola hela stallet först med färgborttagning, sen vatten så alls smuts, spindelnät & damm frösvinner...

Så detta lär ju ta tid. Vi är som tur några st som hjälps åt. Jag & L kan ju inte lyfta eller bära så då klarr vi det inte själva.

Får se hur jag mår sedan efter denna dag?! Ska försöka lägga band på mig själv, men vet att jag har svårt med det. & vill så mycket, det brukar vara andra som får hejda mig... Men jag ska tänka mig för, lovar! För jag vill kunna röra mig i morgon...

Hörs senare ikväll..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0