Ingen röst, igen täppt i näsan & ont i kroppen!!

Ja pratade om att det känndes som om det var en förkylning på gång... Den kom när den absolut INTE fick komma!! Vilken annan helg som helst, men inte denna!

Har längtat efter denna helg ska komma i ett år & då blir man sjuk..! Åkte ändå, för det hade ju inte brytit ut än. Utan det gjorde det på lördag morgon.. Så vaknade & inte hade någon röst! Trodde först det berodde på att det elden, för då kan det ju bli så. Men tyvärr var inte fallet så =0(

På söndagen när jag vaknade så rann även snoret.. Jag frös & hade ont i kroppen & nackspärren är tillbaka.

Så nu ligger jag, har sovit större delen av dagen. Så det blir soffan för mig så att jag inte blir sämre.

Ska lägga ut bilder senare ifrån helgen & berätta vad jag har gjort, men är för trött just nu & har ont i huvudet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0