Hektiska dagar, hemma nu igen..

Hemma igen...

Var tvungen att sticka natten till måndag för att hjälpa ett par nära vänner. Så jag sov inget alls mellan söndag & måndag så man kan ju minst sagt säga att jag var slut! Men vad gör man inte för sina vänner?! Det är ju självskrivet att man hjälper till när som behöver än!! Vila kan man ju göra sen.

Skulle kommit hem igår men när jag väl ska åka får jag ett migrän anfall!! Så jag vart kvar en natt till... Var så sjkt dålig, det var som om jag var full & hade blivit överkörd utav en lastbil! Men nu känns det lite bättre. Fick sova 14 timmar...

Men nu är jag hemma igen...

I morgon väntar min dom!!! HJÄLP!!!

Jag ska på ett avstämmningsmöte med min läkare & FK!.. Hatar det!!

Men som tur är har jag med mig Lisa så det känns tryggt... För det känns som om man sitter i något förhör. Men denna gång kan jag känna mig lite lugnare..

Vi får se hur det går. Önska mig lycka till... & håll tummarna ;)

Berättar i morgon hur det gick.


Kommentarer
Postat av: Peter A........

Lycka till i Morgon min Våm långt borta...;)

2009-09-24 @ 00:23:51
Postat av: Peter A........

Inte kan man stava heller VÄN skulle det ju stå juuuuu...;)

2009-09-24 @ 00:26:19
Postat av: Renée

Jag håller alla tummar jag har! Konstigt egentligen, jag har aldrig varit på något sånt möte. Dom tyckte redan från början att jag var alldeles för dålig så det var inget att ens diskutera... Hoppas iallafall att dom fattar att du inte kan jobba mer. Skickar lite styrkekramar!!!

2009-09-24 @ 10:13:45
URL: http://www.rej74.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0