Håller jag på att bli sjuk??

Något bättre idag, men huvudvärken är fortfarande kvar & kan inte göra något förhastat. För då blir jag genast sämre. Sen har jag haft mycket ont i bäckenet idag, så svårt att gå & sitta =0(

Kunde inte sova så länga idag eftersom jag & L skulle in & handla.  Hon hade ryggskott så det måste ha sätt roligt ut när vi 2 stapplade fram...

Ska lägga mig sanrt så jag får sova & förhoppningsvis har det lagt sig till i morgon.. Men vet inte om jag håller på att bli sjuk? Jag har ont i halsen & det kliar. Alla barn är ju förkyla nu när dom börjat skolan. SÅ det skullle inte förvåna mig om jag åker på det nu. Är x-tra könslig nu när jag inte har sovit tillräckligt..! Vet inte om det är något typiskt för oss med EDS? Men kan tänka mig det eftersom man har så mycket värk & man söllan är utvilad. Då måste ju kroppen bli mer känslig & mottaglig för allt. Men det är min egen teori så vet inte om det stämmer?

Sen när man har EDS & blir så sjuk blir man så fruktansvärt dålig. Pga sin vardagliga värk så bryter det ner kroppen mycket värre. Man får ju feber för ingenting tycker jag! Det finns bara en sak att göra, vila, vila & åter vila!


Kommentarer
Postat av: Jag långt borta...

Vila ??? De vet ju inte du vad de e juuu Vännen...

2009-09-03 @ 22:54:28
Postat av: Katta & Doriz

Jag kör stenhårt på Echinea när jag känner att förkylningen på gång. eller när den blommat ut. Funkar bra som fasen. Sen gäller det som sagt att vila med....

2009-09-05 @ 13:29:54
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0