Gårdagen, lite nytta gjort i alla fall....

Jaha, vart inte att jag skrev igår. var helt slut när jag kom hem & tom i huvudet...

Så det får bli idag då istället. Var iväg & handlade igår i alla fall, men fick sällskap utav R. Vi tog en fika innan, för det var mycket länge sen vi sågs... Sen fick jag med mig lite hem så att jag klarar mig ett tag.

Men apoteket var ju stängt såklart, ändrade öppettider. Så det vart inget med det :(

Sen fast jag var så slut kunde jag inte somna igår, hopplöst! Hade så fruktansvärt ont överallt!! Så trodde att jag skulle behöva kryckorna igen. Vilket jag inte har någon som helst lust med nu när jag nyss har blivit av med dom...! Men har klarat mig idag utan dom i alla fall.
Men tillbaka till saken, somnade inte förns klockan 04.00 på morgonen! Så det blev inte många timmars sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0