Ett trevligt avslut på dagen med....

Jaha nu sitter man i soffan igen, men idag känns det inte som om jag har varit hemma. Vilket jag i stort sett inte har i alla fall vaken tid :P

Efter allt som hänt under dagen, ringde jag farmor. Tänkte om jag åker hem blir det ingen ordentlig middag för det är jag för trött för... Så det var middagstid & det passade att jag kom.

Min bror var även där, för han hade hjälpt dom att måla klart huset hela dagen. Honom är det inte ofta man får chansen att se. Så det var trevligt!

När jag lagom kom dit så stod maten på bordet, grillad fläskarré, färskpotatis, grekisksallad, vitlöks smör & 2 sorters såser... Så man kan ju inte klaga!

Fika oxå såklart, kaffe, biskvi & kaka... mums..

Medans jag var där kunde mina hundar springa som dom ville på deras enorma tomt! Så då var lyckan gjord för dom.. :)

Nu är klockan 01.40 & jag känner mig helt slut. Så borde gå & lägga mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0