En seg vecka, fördel med hundar?

Kunde inte sova natten som var, klockan hann bli 05.00 på morgonen innan jag hade somnat! Så det var segt att ta sig upp i morse! Men vet inte om jag har haft lätt någon dag denna vecka?!

Jag har klivit upp öppnat dörren åt hundarna, lagt mig på soffan, somnat om. Vaknat någon ett par timmar senare & ätit frukost. Sen somnat om igen....

 Vaknat på eftermiddagen. Så småningom tagit mig ut med hundarna på promenad...

Vilket jag gjorde idag oxå. Klädde mig ordentligt, för de senaste dagarna har jag frusit. Men det gjorde jag INTE idag!! Jag var alldeles för varmt klädd!! Så ett tag trodde ja på fullaste allvar att jag skulle svimma! Men det gav med sig efter en stund...

Det var inte så inbjudande att gå ut idag när det regnade. Men det är ju så när man har hundar, då är det bara att ta sig ut. Men det är en fördel oxå. Eller vad säger ni? För dom flesta kvar sitter inne, medans en annan kommer ut i alla fall trots väder. Sen när man väl har kommit ut är det riktigt skönt! Vilket det var i dag oxå trots att det regnade på oss. Vilket jag inte skulle göra om jag inte hade hund!

Sen har jag suttit framför tv, försökt att hitta något vettigt att se... Men det är väl lustigt, man har massa kanaler men det finns inget vettigt att se..! Till slut vid 23 tiden hittade jag en film på 3:an som jag såg. Den hette Proof of life. Det handlade om ett gissla drama. Mycket bra & spännande.

Nu när den är slut funderar jag på att lägga mig i sängen, hoppas på att somna snart...

I morgon måste jag ta mig till en affär! För nu har jag varit hemma en hel vecka så nu finns det inget kvar att äta. Så får ta en tripp i morgon..

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Peter A........

Du får köpa något smarrigt att bita i...

2009-09-13 @ 02:22:38
Postat av: Dec,

sv: BÄST!!! de vart så jävla nice :D

bilderna kommer upp idag/eftermiddag eller nått :)

<3

2009-09-13 @ 10:10:04
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0