Ja dom lyckades överraska!!

Var bjuden på dop idag, till mitt kusinbarn.

När vi kommer till kyrkan så sitter mormor & morfar där?! & då tänker ni vadå skulle dom inte det. Men det är så att dom bor i Spanien... Så det är inte alls självklart. Sen så inser jag att inte en enda av Anna´s (min kusin) syskon är där.. hmm...

Men sen börjar det i alla fall, då vi reser oss upp så börjar kantorn spela. Men FEL?! Ja vänder mig om till en annan kusin jag sitter brevid, - Spelar dom inte fel nu?! Det är ju bröllops musik...??

Då svarar hon - men dom kanske spelar den på dop oxå..?

Ja vänder mig om & får se att det är ju inte dop utan min kusin GIFTER sig!! Ja ni läste rätt!! Hon & sin kille Erik gifter sig! Suprise!!! Chockad var väl rätta ordet! Då fick jag förklaringen till varför mina 3 kusiner var borta för dom var ju tärnor & bastman. Sen Erik´s syster var oxå tärna.

Det var väl några som visste om tex mormor & morfar... Vilket i och för sig var ett måste ;P Men dom ville ha det så, som en överraskning...

Så söt & vacker var hon!

Elin sjöng till dom, mycket fint!

 


 


Sen när den sermonin var klar så blev det dop oxå för deras lilla son Hugo. Han skötte sig jättefint i kyrkan, ja även Felicia & Loke dom äldre syskonen. Han blev döpt till Tor Hugo Johan

 


 


Efter allt var klart i kyrkan så stod limosinen utanför & väntade så Brudpar, tärnor, bestman & bruparets 3 barn fick åka dit vi skulle sen efter.

När vi anlände fick vi champange & snittar.

Sen vart det fika med bröllopstårta & doptårta kombinerat. Fiffigt ;)

Det hölls en del tal oxå såklart till brudparet. Så det vart en mix utav det hela. Sen när brudparet hade åkt iväg så i sin limosin igen så drog vi oss oxå tillbaka.

Tyvärr hade jag ju bara mobilen med mig att fotografera med så bilderna i kyrkan vart inte dom bästa. Men fick en del andra bilder & tänkte ju som jag brukar dela med mig lite... Ska försöka få tag i bilder sen utav en tjej som fotograferade i kyrkan...

Anna & Erik



Nu sätts ringarna på fingrarna :)



& så var det dax för Hugo att döpas..



Söta lilla Hugo



Mammsen & syster Sofia



Så otroligt vackra, nygifta går dom ur kyrkan



Riset regnar över dom.. :P

Så fina, hela familjen samlad



Mamma grattulerar sin dotter (min moster)



Här är dom samlade inna dom ger sig av



Mina kusiner & men oxå tärnor, som ní säkert redna har räknat ut



Så söta! Dom har hunnit åkt limmo men inte jag ;)



Syster Malin & kusin Sara



Kusin Linda, Jag, kusin Lisa, kusin Linus, syster Malin kunsin Sara & hennes pojkvän Micke



"Kombi" tårtan



Gästerna från långvägar ;)
Mormor & morfar



Såååå FIN!!!



Behöver jag säga mer...?



Ja vad mer ska man säga, nu är dom gifta & en lycklig familj

♥♥♥

Jag vill passa på att tacka för att jag fick vara med denna dag & bevittna ert äktenskap.


Önskar er all lycka i framtiden! Madeline




Kommentarer
Postat av: Anna (Annas svägerska) =)

Hej Madeleine! Vilka fina bilder du lagt ut på bröllopet! I den långa väntan på andra bilder myste jag när jag såg dina!

Vi ses på nästa släktkalas! vad de nu kan tänkas hitta på nästa gång :)

kram

Anna

2009-09-22 @ 19:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0