Vart en mycket trevlig & spontan dag!

GRATTIS PAPPA!!

Idag var det dax för nästa som fyller år denna månad, ja den sista oxå ;)
Men det vart inte att vi firade pappa idag :( Eftersom vi firade farfar igår & det skulle vara samma människor. Så då tog vi båda samtidigt. Vilket känns lite konstigt.... Men men, det vart en lugn dag som ja inte har haft på länge...

Men fick ett samtal från R idag. Vi har inte setts eller pratat på 2 veckor. Vilket inte hör till vanligheten, normalt gör vi det mer eller mindre var & varannan dag... Men nu hade det gått ett tag, vi har båda haft fullt upp. Så när hon bjöd inmig på en fika & ja inte hade planerat annat så tog jag  mig en sväng in. Så det vart en halloween fika med hennes barn.

När ja sen skulle åka & bertättade att ja tänkte köpa en sallad med mig hem, så vart det istället att vi gick ut tillsammans. Vilket var ett mycket bra förslag! Så kom hem lite senare än tänkt. Men vad fan, det är ju ingen som väntar på en så då kan man ju göra spontana saker ;) När man har chansen, vilket brukar bli väldigt bra oxå :D

Nu väntar man på att gå å lägga sig för att sen vakna upp till en ny dag :D Men det känns långtråkigt just nu :S Hmmm... vet inte hur jag ska få tiden att gå?? Är inte trött heller :S

Jaja, nu säger axeln ifrån igen, så får sluta skriva... Vi hörs god natt!


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Låter som en riktigt bra dag! Framförallt det där med maten.... Minns inte när jag åt ute sist. Innan gjorde jag det två dagar i veckan. Då blev det dagens lunch så jag kunde sitta och äta med någon annan. Att alltid äta själv är ju öken!

2009-11-01 @ 14:16:54
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0