Vad vore mitt liv utan mina änglar?!?!

Fortfarande lika trött, igår orkade ja inte ens slå på datorn :S Vilket inte är likt mig!! Sov mer eller mindre hela dagen igår oxå.

Men på kvällen tog jag mig ut på en promenad med mina hundar. Mycket skönt att få frisk luft! Sen fylls man på med energi när man umgås med hundarna.

Vad skulle jag göra utan dom?! Tror att alla som har hund håller med mig.... Utan dom så skulle jag inte orka gå igenom allt som händer i mitt liv. Dom är en frisk fläkt i mitt liv! Det går inte ens att beskriva med ord hur mycket dom tillför i mitt liv.

Mina underbara änglar ♥


Kommentarer
Postat av: EDS mamman

Jag håller absolut med dig, jag önskar bara att jag hade mer ork för dom, tiden finns men inte alltid orken.



Massa styrkekramar!



2009-10-12 @ 08:13:01
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0