Shit va rädd jag blev!!

Var in till staden igår för läkarbesöket som sagt, men kände att ja inte hade någon lust att åka fram & tillbaka. Visste att R var ledig så passade på att ta en kopp kaffe där på vägen hem. Har ju legat hemma nu i flera dagar så kännde att jag kan behöva göra något posetivt. Vi hann snacka lite skit oxå :P

På kvällen/natten när jag inte kunde sova så tittade ja på tv. Det var reprisen på Oskyldigt dömd, med Mikael Persbrandt. Tycker att det är bra, men missade det tidigare i veckan. När det är upplösningen på fallet & är som mest spännande & läskigt så knäpper det till & allt är svart!!! Saken vart inte bättre utav att mina hundar blir rädda & for upp! Letar reda på mobilen för att få lyse. Tar mig till proppskåpet, men ingen flipp har åkt ner?! Strömmen är borta & det är totalt kolsvart! Tänder lite ljus, får höra vilket oljud det är ute. Blåser & regnar!

Efter 5-10 minuter är stömmen tillbaka, men dom minutrarna är LÅNGA!!

Den försvann en gång till, men kom tillbaka. Gick efter det & la mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0