Priset ja får betala!

Tyvärr så är det ett högt pris man får betala när man har EDS! :(

Känns som om jag har blivit överkörd! Efter målningen. Har inflammation i muskeln som går från axel till nacke på vänster sida. Kan lyfta armen, men allt jag ska göra gör mycket ont! Så det blir att ta det lite lugnt med den armen de närmaste dagarna, sen har jag ökat dosen med anti inflamatoriskt. Så hoppas det ger sig om några dagar... Det är inte mycket mer man kan göra....

Men jag kan ju inte bara sitta rakt upp & ner för att inte få ont heller. För då kommer ja gå under i depression!! Så det är smällar man får ta helt enkelt. För ett liv vill man ju ha trots allt! & göra sådant man tycker om. Då är det värt de ibland....

Så idag hade jag behövt varit bara hemma. Men kattmaten var helt slut! Så var tvungen att ta mig till affären :( Vilket gjorde saken värre såklart. Så måste lägga mig nu för mina muskler orkar inte en minut till! Huvudet bultar etc....

Hoppas på en bättre dag i morogn.
Sov gott...


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Jag köper katt- och hundmat på nätet. Är skitnoga med vad jag ger till mina djur men har hittat något som är suveränt. De har gratis hemkörning. Bra för lata mig. Kolla här:

http://www.olivers-petfood.se/



När jag gjort något och blivit dålig så brukar jag försöka fokusera på vad jag gjorde. Om man har målat så glädjer jag mig över hur fint det blev, etc. Då känns det faktiskt som om aktiviteten var värd smärtan.

Kram!!

2009-10-28 @ 18:20:15
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: Madeleine

Ja det är därför jag gör det. För att jag tycker att det är roligt! Annars är det inte värt smärtan. Roligt var det & mycket fint blir det! :D

2009-10-28 @ 23:30:58
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0