Mycket gott!

Så till idag då.... Det har varit en lugn dag, var utvilad när jag vaknade...

Idag fyllde min kusin 18 år så var å firade honom. Bjöds på smörgåstårta & äppelpaj. Mycket gott!! Sen har jag bara haft en skön hemma kväll själv framför tv... Känns bra att bara ta det lugnt & inte stressa, det kan andra stå för så slipper jag. Har ingen anledning att göra det. Mår sämre av det så varför?! Nej så gott det går så försöker jag att inte utsätta mig för det.

Nu tänkte ja lägga mig för att ta nya tag i morgon. I mrogon är det en ny fin dag! Som en som ja känner brukar säga. Vilket är helt sant. Sov gott, om ni inte redan gör det....

Kramis

Kommentarer
Postat av: EDS mamman

Som min man brukar säga till mig, särskilt då dagen innan varit tung. "Välkommen till en alldeles ny dag, men nya möjligheter".. och så är det ju.



Hoppas du mår bra! Kramar Pia

2009-10-27 @ 20:46:13
URL: http://edsmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0